Nákupy na internetu přináší mnoho výhod, ale i řadu nástrah. Možná se budete divit, jak lehce může být zákazník ovlivněn. Znáte nejčastější triky vychytralých obchodníků? Nejspíše se všichni shodneme na tom, že marketing je mocný nástroj...
Číst dálMarketingový slovník, který každý markeťák musí znát
Dneska trochu netradičně místo článku, jsme vám sepsali nejčastější marketingové výrazy a zkratky, které mnohým dělají problémy. Každý správný marketingový specialista, copywriter nebo podnikatel by měl tyto pojmy znát. Nechcete si utrhnout...
Číst dál7 nejčastějších marketingových chyb
Začínáte s podnikáním a nevíte, jak se postarat o marketing? Možná už podnikáte léta, ale marketing vám ani nic neříká. Na první pohled možná jednoduchá věc, ale není to tak lehké, jak se zdá. Uspět v podnikání není snadné a bez správně...
Číst dálHome office už není jen sprosté slovo
Práce z pohodlí domova je pro mnohé splněný sen, ale není vše tak růžové, jak se může zdát. Co musí každý jednotlivec dodržovat? Jak si poradí firmy a co nám říkají čísla? S další vlnou koronaviru se opět zavedl home office a není to...
Číst dálSíla remarketingu aneb má to smysl?
Získávat stále nové zákazníky může být mnohem složitější a nákladnější než udržet si ty staré. Jak tohle implementovat v praxi a co remarketing může znamenat pro váš byznys? Remarketingové kampaně vznikly v roce 2010 a každým rokem...
Číst dálJak využít Pinterest v podnikání
Chcete držet krok s dobou a získat další prostor na online propagaci svých služeb a produktů? Vyzkoušejte Pinterest – oblíbenou sociální platformu, která sklízí mnoho úspěchu zejména na americkém trhu. O čem vlastně Pinterest je a jak jej využít...
Číst dálJak využít emoji v online marketingu?
Dnes už snad není nikdo, kdo by nevěděl, co to jsou emoji. V online světě se staly praktickým nástrojem, který nám usnadňuje každodenní komunikaci. Jak tento nástroj využít přímo v podnikání?
Číst dál5 originálních reklamních billboardů, které si zamilujete
Reklamy dnes vidíme na každém rohu. Mnoho lidí na ně nahlíží spíše negativně, ale když se jedna taková povede, výsledek stojí za to – lidé si reklamu zapamatují. Pojďte proniknout do světa psychologie reklam a pokochejte se 5 kreativními...
Číst dálMódní pojmy v podnikání a proč se jich zbavit! Část 2.
Další z módních pojmů: online marketing a virální obsah V minulém díle této série jsme se zabývali pojmy brand a byznys plán. Zdůraznili jsme, že “brand”, tj. značka, není o logu, sloganu ani o množství reklamy. Jde o příběh, vytvoření spojení s...
Číst dálJe orientace na výsledky ten správný přístup?
Počítají se přece jenom výsledky V moderním západním světě se vše točí kolem výsledků. Už od základní školy si všichni zvykáme na hodnocení výsledků. Učitelé nezajímá, jestli vám horší známka dopomohla k pochopení nebo jste se díky ní naučili...
Číst dálOd online marketingu zpět k lidské povaze
Známe to všichni – Když nejsi na Facebooku, neexistuješ. Když nemáš LinkedIn, nikdo tě nezaměstná. Když nejsi online, nemůžeš mít úspěšný business. Tyto marketingové hlášky nás bombardují ze všech stran. Jsou ale opravdu pravdivé? Musíme se...
Číst dálMódní pojmy v podnikání a proč se jich zbavit
Informace o podnikání musí přinést sám cílový trh! Často hovořím se začínajícími podnikateli a lidmi, co mají zajímavý nápad a přemýšlí, jak začít. V mnoha případech bývá od počátku patrná naivita, se kterou se lidé do podnikání pouštějí...
Číst dál