Kniha Marketingové myšlení II. rozšířené vydání

Kniha Marketingové myšlení II. rozšířené vydání

349.00

Hledáte inspiraci pro své podnikání a marketing? Jste tu správně!

Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám na praktických příkladech vysvětlí základní marketingové prvky, které platí v každém podnikání. Společně se podíváme na nákupní chování, různé iracionální prvky v lidském rozhodování, spojitost mezi vlastním osobním rozvojem a vnímáním sebe sama a také procesy, které slouží k aplikaci všech nápadů do praxe.

Dnes je moderní zabývat se technologií a automatizací všeho, včetně marketingu. Tím se vytrácí lidský rozměr a najednou marketing a prodej funguje hůře. My se společně vrátíme k podstatným základům podnikání, které zůstávají v platnosti po mnoho let a navíc Fungují!

Nahlédněte do obsahu a nechte se inspirovat. Těšíme se na vaše zprávy, objednávky a podnětnou diskuzi!

Katalogové číslo: 440 Kategorie: Štítky: , Product ID: 440

Popis

Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.

Přejeme vám příjemné čtení!

Další informace

Hmotnost 0.5 kg
Rozměry 20 × 15 × 5 cm

Obsah knihy

  • Proč vznikla tato kniha? …. 1
    • Náš společný cíl – úspěch. Co to je? …. 1
    • Proč potřebujeme marketing? …. 3
    • Síla marketingu je v myšlení a přístupu …. 5
    • Jak mi kniha pomůže? Je pro mě? …. 8
  • Jak je to s mírou úspěchu na trhu? …. 11
    • Jaké jsou nejčastější příčiny neúspěchů start-upů? …. 13
    • Jak lze uspět v obrovské konkurenci? …. 16
    • Vítěz je jenom jeden. Skutečně? …. 20
    • K úspěchu je potřeba mít štěstí. Jak moc? …. 23
  • Je orientace pouze na výsledky ten správný přístup? …. 27
  • Proč nezaměňovat kauzalitu a korelaci ….36
    • Pověrčivost a Skinnerův „holubí“ experiment …. 36
    • Nenechme se otrávit články o zvycích bohatých lidí …. 38
    • Úspěch se nerodí přes noc …. 41
    • K obchodu vedou složité vztahy. Příběh …. 42
  • Proč je důležité vysvětlit „proč“ …. 45
    • Chybějící „proč“ způsobí chaos. Příběh …. 45
    • „Proč“ v marketingu …. 48
  • Módní pojmy v podnikání a jak je chápat …. 51
    • Oblíbené podnikatelské otázky …. 52
    • Co je to brand? …. 52
    • Co je byznys plán? Potřebuji ho? …. 55
    • Jak vytvořit virální obsah? …. 58
    • Proč se nenechat strhnout davem …. 63
  • Vědí zákazníci, co chtějí? ….68
    • Ptát se trhu, co chce, nebo ne? …. 69
    • Jak marketingově komunikovat s klienty? …. 71
  • Trochu marketingové teorie a její vývoj ….76
    • Co je marketingový mix …. 76
    • Marketingový mix 4P …. 77
    • Marketingový mix 4C …. 78
    • Marketingový mix SIVA …. 80
    • Nevyhnutelný vývoj marketingových mixů …. 83
  • Difuze inovací ….88
    • Inovátoři – innovators …. 89
    • Časní osvojitelé – early adopters …. 90
    • Brzká a pozdní většina – early majority, late majority …. 92
    • Opozdilci – laggards …. 95
    • Shrnutí teorie difuze inovací a příklady …. 96
  • Fáze nákupního procesu a marketing ….101
    • #1 klient si uvědomí, že existuje situace k řešení …. 102
    • #2 zkoumání řešení …. 102
    • #3 povědomí o značce …. 104
    • #4 budování zájmu pomocí příběhů a emocí …. 110
    • #5 zájem klienta o produkty a detaily …. 115
    • #6 klient má zájem o náš produkt …. 117
    • #7 klient uskutečnil nákup …. 118
    • Shrnutí nákupního procesu a příklady …. 119
    • Příklady marketingové komunikace …. 120
    • Jak nám v prodejně vymluvili nákup kočárku. Příběh … 125
  • Predikovatelně iracionální …. 135
    • Absolutní a relativní vnímání ceny …. 136
    • Vnímání vlastních produktů …. 140
    • Averze ke ztrátě …. 142
    • Otevřené možnosti …. 144
    • Jak naše očekávání formují realitu …. 146
    • Princip klesající citlivosti … 148
    • Efekt kotvení …. 149
    • Barnumův efekt …. 152
    • Nevím, co chci, vím, co nechci …. 156
    • Společenský tlak a snaha zapadnout …. 157
    • Kognitivní snadnost …. 160
    • Společenské normy …. 168
    • Obchod se soucitem …. 170
    • U sousedů je trávník zelenější …. 172
    • Zboží versus klient …. 173
    • Špatný vzorek a nenáhodný výběr …. 175
    • Dunning-Kruger efekt …. 176
    • Klam přeživších …. 178
    • Konkurence versus inovativní start-up …. 179
  • Osobní marketing …. 182
    • „Co“ a „proč“ v osobním marketingu …. 182
    • Jsem dost dobrý? …. 189
    • Sebevědomí versus arogance …. 192
    • Měl bych… Měl bys… …. 197
    • Pozor na toxické přátele …. 200
    • Syndrom podvodníka …. 203
    • Přetvářka a marketing fikce …. 205
    • Naučená bezmocnost …. 207
    • Osobní marketing a vnímání reality …. 211
    • Proaktivní versus reaktivní  …. 213
    • Jak nahradit reaktivitu proaktivitou? …. 217
    • Proaktivní versus reaktivní v marketingu …. 222
    • Vnější a vnitřní motivace …. 224
    • Motivace a inspirace ve firmě …. 229
    • Začínáte podnikat po kariéře v korporátu? Pozor na nové role …. 236
    • Úkol zvládnu, I když jsem to nikdy nedělal …. 239
  • Online marketing ….242
    • PESO – mix pro digitální marketing … 242
    • Než začneme pracovat s agenturou …. 246
    • Online marketing není jednoduchý ani levný …. 251
    • PPC reklama a její nástrahy …. 253
    • Obecná klíčová slova a ochrana trhu …. 259
    • Od online marketingu zpět k lidské povaze …. 263
  • Marketingové procesy ….279
    • Procesy? A ještě marketingové? …. 279
    • Koncept podnikání – první úkol …. 282
    • Kostra konceptu pro kadeřnictví – ukázka …. 284
    • Jak jsme (ne)koupili matraci. Příběh …. 292
    • Pozitivní zpětná vazba, a přesto se nedaří …. 298
    • Podnikatel, technik, manažer …. 300
    • Komunikace uvnitř firmy …. 305
    • Kontinuální zlepšování …. 311
    • Volba, zpětná vazba, odpovědnost …. 314
    • Splněný standard je příliš málo …. 317
    • Teorie rozbitých oken …. 321
    • Krizová komunikace …. 323
    • Pareto princip a Priceův zákon …. 325
  • Na závěr pár tipů, jak dál …. 328

 

 

Recenze

Co říkají na knihu první čtenáři?

Kniha marketingové myšlení je skvělým nástrojem pro všechny, kteří si chtějí udělat pořádek ve svém podnikání a zefektivnit firemní marketing.

Logika a posloupnost celé knihy či praktické příklady Vám pomohou snáze pochopit svět marketingu. Navíc Vám otevře oči a zjistíte, co děláte špatně, ačkoliv si to do teď nepřipouštíte.

Žijeme v době, kdy téměř každý podnikatelský subjekt je obklopen obrovským množstvím konkurence. Pro to, abyste mohli uspět v konkurenčním boji, nestačí mít jen skvělý produkt. Je třeba být také efektivní a otevřený novým věcem.

Petrova kniha Vám dá výborné základy do pevného a efektivního marketingu. Je skvělým čtením pro každého, kdo právě podnikání buduje nebo potřebuje marketing kompletně přenastavit.

Bylo nám ctí si knihu Marketingové myšlení přečíst, jelikož autor není jen skvělým člověkem, ale také odborníkem, který dané problematice opravdu rozumí. Jednoduchou a praktickou cestou Vám ukáže ten správný směr.

Petr Chmelíček
Dovolená na Mallorce


Ať už podnikáte, nebo jen začínáte, Petrova kniha Vám bude zábavným společníkem i cenným rádcem na Vaší cestě za úspěchem. Sama podnikám dlouhá léta a musela jsem se nad některými řádky usmívat. Jak jen by mi kniha přišla vhod, když jsem sama začínala podnikat! Myslela jsem si totiž, že se skvělým nápadem, nekonečným optimismem a vášní pro svou práci je úspěch prakticky nevyhnutelný. Jaký omyl! Špatně nastavené (spíše neexistující) marketingové procesy, reklama na bázi “podívejte, jak jsme úžasní!”, nevhodné cílení služeb, jedna chyba za druhou… I vášeň vyprchá, když nekonečné měsíce práce nepřinesou výsledky.

V Petrově knize se krok za krokem na příkladech dozvíte, jak nasměřovat Váš talent a vášeň tím správným směrem – tedy k uspokojování skutečných potřeb zákazníků. Jak vytvořit produkt, za který budou ochotní zaplatit. Jak si vybudovat značku a dostat ji do povědomí klientů i jak následně komunikovat a budovat vztahy, které povedou nejenom k jednorázovému prodeji, ale i k dlouhodobé spolupráci. Jak nastavit cenovou politiku, nahlédnout do psychiky a motivace Vašich klientů. Jak si počínat, když přijdou potíže v podnikání, jak si udržet motivaci, inspirovat sebe sama i Váš tým, abyste se společně dokázali preš těžké období přenést. Jak spolupracovat s agenturami při budování značky na webu a sociálních sítích. A mnoho dalších velmi praktických rad a informací.

Co říci na závěr? Tato kniha by už dnes měla ležet otevřená na Vašem pracovním stole!

Alena Huberová
www.alenahuberova.com


Kniha Marketingové myšlení vhodným způsobem doplňuje nabídku odborné marketingové literatury na českém trhu. Svým charakterem vystihuje podstatu současného marketingu a marketingového myšlení. Jak autor uvádí, určena je všem, kteří se marketingem zabývají s cílem dosáhnout úspěchu v praxi.

Kniha je psána velmi přehledně a srozumitelně, doplněna je celou řadou zajímavých příkladů a zkušeností z praxe. Zatímco většina marketingových publikací je zaměřena na to, co v marketingu dělat, tato publikace popisuje i to, jak to dělat. Je evidentní, že autor má bohaté zkušenosti, které zobecnil a nabízí ostatním. Dokázal zachytit aktuální marketingové trendy a problémy především malých a středně velkých firem v kontextu stávajících technologických a společenských změn. Je to jiný marketing, je to marketing nového tisíciletí, kde hlavní důraz je kladen na člověka – člověka jako zákazníka i člověka jako podnikatele, na jeho myšlení, emoce, prožitky i vzájemné vztahy a komunikaci. Zdůrazňuje posun pozornosti od produktu k poskytování hodnoty. Marketing vnímá jako filosofii, jako určitý druh umění, které nelze snadno kopírovat a aplikovat na všechny firmy. Poukazuje na nutnost nového myšlení, které je skryté, těžko se popisuje, sděluje, ale přesto hýbe světem. Zabývá se podstatou a příčinami úspěchu, resp. neúspěchu v podnikání. V souvislosti s uplatňováním marketingu v praxi upozorňuje na časté chyby a omyly, ke kterým dochází ve snaze uspět na trhu.

Autor v knize uplatnil multidisciplinární přístup, ve kterém spojil marketingové poznatky s problematikou osobního rozvoje a psychologie chování a jednání člověka, resp. zákazníka. Čtenář není zahlcen vyčerpávající problematikou širokého spektra marketingu, ale seznamuje se se základy marketingového myšlení. Kniha bude určitě dobrým rádcem, návodem a inspirací, jak uspět ve vztahu se zákazníky.

Recenzentka: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Vedoucí katedry marketingu a obchodu
Ekonomická fakulta, Technická univerzita v Liberci


Čtivá publikace s praktickými tipy a návody pro konkrétní práci v oblasti marketingu, pochopitelné i pro laika. Nejde jen o popis marketingových kroků či strategií, ale na marketing je zde nahlíženo v širším kontextu ve smyslu celého podnikatelského záměru. Podle mě je kniha přínosná hlavně pro začínající podnikatele a nové projekty, spousta zajímavých tipů pro práci. Rozhodně doporučuji.

Petra Kratochvílová
Podnikatelka, Praha

Doručení

Doprava knihy je zdarma. Odesíláme běhěm 3 dnů po přijetí platby Českou poštou jako doporučenou zásilku. Kdyby se objednávka spozdila, poskytneme Vám sledovací číslo zásilky.