Zákazníci nevědí, co chtějí, pokud jim to neukážete. Nebo vědí?
Znát trh a potřeby zákazníků je v dnešní době zcela klíčové. Bez těchto znalostí nemohou podnikatelé efektivně prodávat. Své zkušenosti a postřehy...
Pokračovat na článekZnát trh a potřeby zákazníků je v dnešní době zcela klíčové. Bez těchto znalostí nemohou podnikatelé efektivně prodávat. Své zkušenosti a postřehy...
Pokračovat na článekMarketing a reklama stále dražší Marketing a reklama se v posledních letech stávají neuvěřitelně drahé. Marketingové cíle a strategie se musí...
Pokračovat na článekPředpoklady pro naše rozhodování jsou zásadní Ve své konzultační praxi kladu důraz na jeden důležitý bod. Tím je podrobné rozebrání předpokladů...
Pokračovat na článekMnoho lidí využije zaměstnání v korporaci pro vytvoření skvělé kariéry. Mají postavení, zodpovědnost, skvělý plat. Za sebou mají silnou značku...
Pokračovat na článekS manželkou jsme byli na nákupu v obchodním centru v Praze. Stáli jsme u pokladny, když se ozvalo hlášení: „Kód pro zaměstnance 22, všichni...
Pokračovat na článekDalší z módních pojmů: online marketing a virální obsah V minulém díle této série jsme se zabývali pojmy brand a byznys plán. Zdůraznili jsme, že...
Pokračovat na článekPočítají se přece jenom výsledky V moderním západním světě se vše točí kolem výsledků. Už od základní školy si všichni zvykáme na hodnocení...
Pokračovat na článekZnáme to všichni – Když nejsi na Facebooku, neexistuješ. Když nemáš LinkedIn, nikdo tě nezaměstná. Když nejsi online, nemůžeš mít úspěšný...
Pokračovat na článekInformace o podnikání musí přinést sám cílový trh! Často hovořím se začínajícími podnikateli a lidmi, co mají zajímavý nápad a přemýšlí, jak...
Pokračovat na článekManagement a marketing jsou dva velmi důležité aspekty podnikání. Proč tak úzce souvisí? Tyto pojmy zahrnují nástroje, strategie, ale hlavně...
Pokračovat na článek